D4: Dark Dreams Don't Die - Crimson Dragon-tøjpakke
Få en særlig udgave af Crimson Dragon-tøj til David Young! Denne pakke indeholder to samarbejds-t-shirts og hættetrøjer til David Young med logoer og design fra det populære spil Crimson Dragon!