Cult of the Lamb - Cultist Pack
Vær genstand for alle andre kulters misundelse med denne eksklusive Cultist-pakke, der indeholder en dekorationspakke i syv dele til din charmenrede religiøse kult samt fem eksklusive skins til dine følgere.