Cult of the Lamb: Cultist Edition
Cult of the Lamb: Cultist Edition samler grundspillet med den eksklusive Cultist-pakke, der indeholder en dekorationspakke i syv dele til din charmerende religiøse kult samt fem eksklusive skins til dine følgere. Du bliver misundt af alle andre kulter. I Cult of the Lamb indtager du rollen som et besat lam, der er blevet reddet fra at blive udryddet af en mystisk fremmed. Nu skal du indløse din gæld ved at opbygge et loyalt følge i hans navn. Start din egen kult i et land fuld af falske profeter, og rejs ud i varierede og mystiske regioner for at opbygge et loyalt følge af tilbedere fra skovlandet. Spred din gospel for at blive den sande kult. OPBYG DIN FLOK Indsaml og brug ressourcer for at bygge bygninger, udføre mørke ritualer, behage guderne og afholde gudstjenester for at styrke troen i din flok. KNUS DE VANTROENDE Udforsk en livlig, tilfældigt genereret verden, kæmp mod horder af fjender, og nedkæmp rivaliserende kultledere for at absorbere deres kraft og gøre din kult til den største. SPRED ORDET Oplær din flok, og begiv dig ud på en mission for at udforske og opdage hemmelighederne i fire mystiske regioner. Udryd de vantroende, spred oplysning, og udfør mørke ritualer på rejsen for at blive den mægtigste lammegud.