Cult of the Lamb - Cultist and Heretic Pack Bundle
Cultist Pack Vær genstand for alle andre kulters misundelse med denne eksklusive Cultist-pakke, der indeholder en dekorationspakke i syv dele til din charmenrede religiøse kult samt fem eksklusive skins til dine følgere. Heretic Pack Vis din hengivenhed til Den gamle tro med Cult of the Lamb - Heretic Pack. Dette kosmetiske sæt inkluderer nye tilhængerforme, et sæt nedrige dekorationer til din kult og Fleece of the Old Faith, som Lammet kan bære. Hvis din kults æstetik kalder på (endnu mere) blod, død og forbandelse, er dette lige pakken for dig! Cult of the Lamb - Heretic Pack inkluderer: - 5 helt nye tilhængerformer: elg, gorilla, guldfisk, myg og pungrotte. - 8 nye basedekorationer. - Et kætterisk nyt fåreskind til Lammet!