Verdens skæbne ligger i dine hænder. Nye og gamle fjender truer den fred, du arbejdede så hårdt for at opnå for 24 år siden. Det bliver ikke nemt, men din nanodragt kan bane vej til sejr. Udfør et snigangreb for at lydløst nedlægge modstanderne, eller decimer fjenden med en opvisning i råstyrke. Der er ingen forkert måde at redde verden på.