Crypt of the Serpent King
Crypt of the Serpent King er en middelalderlig første person hack'n'slash dungeon crawler med roguelike elementer. Udforsk store, tilfældigt genererede fangehuller. Kæmp gobliner, orker, skeletter, gigantiske edderkopper og alle slags underjordiske væsner ved hjælp af melee og rangede våben. Hop over lava pits og spike fælder. Niveau din karakters evner og vælg mellem 3 vanskeligheder, fra casual til hardcore.