Crypt of the Serpent King Remastered 4K Edition
Accepter underverdenens udfordring i en nostalgisk blanding af eventyr i førstepersonsperspektiv og roguelignende spillestil! Er du parat til at dykke dybt ned i en verden af ondskab og dødelig fare? "Crypt of the Serpent King Remastered 4k Edition" er et middelalderligt hack 'n' slash-dungeonspil i førstepersonspespektiv med roguelignende elementer. Det minder om spillestilen i de mørke fantasy-klassikere, men samtidig præsenterer sin handling i en smuk og grusom 4K-stil. Udforsk de tilfældigt genererede fangehuller, kæmp mod underverdenens væsner undervejs, imens du undgår fælderne og samler bytte! Trolde, gigantiske edderkopper, skeletter, orker og meget mere venter på dig i underverdenens tunneller og haller. Hvis du håber på at overleve, skal du bruge en række nærkamps- og fjernvåben. Der er alt fra sværd og økser til armbrøster og køller, hver med egne styrker og svagheder afhængigt af de fjender, du står over for. Vælg mellem 3 sværhedsgrader for at finjustere din oplevelse og øge din figurs evner, efterhånden som du skrider frem. Hver gennemspilning er unik og byder på utallige timers udfordring og eventyr!