Cry Babies Magic Tears: The Big Game
Dine favoritfigurer fra Cry Babies er klar til at lege! The Big Game er et venligt og sjovt eventyr, der er perfekt for yngre spillere! Tag med Lady, Coney, Dreamy og deres venner ud på et helt nyt eventyr, hvor de deltager i en spændende turnering med flere etaper for at vinde den sagnomspundne gyldne sut! Hver sejr fører dem til en ny verden fra deres populære animationsserie. Fra Baby Bottle Valley til Fantasy Mountain, Tutti Frutti Bay, Icy World og til sidst til den nye planet, Planet Tear! Undervejs leger de gemmeleg, de danser, de klæder sig ud, de udforsker labyrinter, og de løser hovedbrud. De kan endda stoppe og tage et bad! På trods af den funklende præmie arbejder Cry Babies altid sammen om at hjælpe hinanden til succes!