Crusader Kings III: Legends of the Dead
Hvad nytte gør store bedrifter og heltemodige gerninger, hvis ingen besynger dem, når du ikke længere er her? En kongelig arv er trods alt kun nyttig, hvis den giver dine efterfølgere privilegier og legitimitet. Lev videre i dine undersåtter og rivalers minder i Legends of the Dead, en Core Expansion til Crusader Kings III. Crusader Kings III: Legends of the Dead tilføjer nyt heltemodigt gameplay, hvor du opbygger din berømmelse fra en lille flamme til et brølende bål. -Legender: Bestil en episk beretning om din familiehistorie, eller opbyg dit eget heroiske omdømme gennem store gerninger. Spred denne legende overalt og se, hvordan historier om fortiden giver genlyd gennem århundrederne og styrker legendariske dynastier. -Legendarisk spillestil: Udnyt din status som levende legende via nye beslutninger og handlinger, der sikrer, at hele kontinentet husker historierne om din familie, hvilket styrker dit herredømmes legitimitet og giver dig flere valgmuligheder. -Legendariske bygninger: Dit legendariske omdømme giver dig adgang til nye bygninger, der cementerer din arv for fremtidige generationer. -Legendariske festmåltider: Digtere og skjalde kan forskønne dine fester med sange og oder om din storhed og inspirere dine gæster til at sprede fortællingen om din legendariske storsindethed. -Hofkrønikører: Ansæt en officiel historiker til at sprede historien om dit dynastis storslåede bedrifter, eller lad dine digtere og musikere gøre dine handlinger til kunstværker. -To nye arve: En ny heroisk dynastiarv til legendariske figurers arvinger, som også bruger forfædres store gerninger som retfærdiggørelse af ældgamle krav, samt en legitimitetsarv, der fremhæver dit dynasti som rigets retmæssige herskere. -Sygdom og sorg: Nye sygdomme som Bloody Flux, Measles og Holy Fire kan hærge dit hof, men du kan ære de afdøde med værdige begravelsesriter i henhold til din tro. -The Black Death: Middelalderens største plage rammer både adelsfolk og almindelige mennesker og ændrer radikalt på det politiske og sociale miljø. Forbered dit rige og din sjæl, for en hærgende pest er den måske stærkeste fjende, der har udfordret dit herredømme. -Ny grafik: Både liv og død får nye energi med den populære grafiske stil, som Crusader Kings III-fansene kender og elsker. Et eksklusivt nyt kortbord, nye tøjvarianter, enhedsmodeller og besiddelsesdesigns giver ekstra stemning.