Crusader Kings III: Elegance of the Empire
Klæd dine herskere på i fineste puds med denne tøjpakke. Denne pakke tager udgangspunkt i klæder og regaler fra Kejser Henrik II og Kejserinde Kunigundes tid og indeholder ikke blot rober og kjoler, men også historisk korrekte kroner og andre genstande. Kun tilgængelige for ejere af Chapter II.