Crusader Kings III Content Creator Pack: Arctic Attire
Overlev kulden i lande langt med nord med stil med Arctic Attire-indholdsskaberpakken, der er lavet i samarbejde med den kendte Crusader Kings III-modder Aj. Arctic Attires tilføjer kosmetiske effekter, der er inspireret af samisk og khantysk æstetik. Indholdsskaberpakken indeholder følgende: - 8 beklædningstyper - 2 benklædemodeller - 3 kapper - 8 nye hovedbeklædninger - 1 rustningssæt (hovedbeklædning og rustning) - 1 soundtrack; "Longing for the Land" (en joik – en traditionel form for samisk folkesang)