Crusader Kings III: Chapter II
Kapitel II vil holde dig og dit rige opdateret med de seneste add-ons til Crusader Kings III, det prisvindende middelalder-strategisimulationsspil fra Paradox Interactive. Kapitlet med nyt indhold inkluderer store og små pakker med nye eventyr til din figur, nye strategiske muligheder at udnytte og endnu mere genskrivelse af historien fra dit eget personlige dynastis perspektiv. Kapitel II indeholder: Crusader Kings III: Tours and Tournaments Deltag i fantastiske eventyr og aktiviteter. Tag en tur rundt i dit rige for at besøge dine vasaller ansigt til ansigt. Vær vært for store turneringer, så du kan vise din rigdom og militære dygtighed. Imponér dine venner og rivaler med kongelige bryllupper. Men uanset aktiviteten skal du holde øje med skumle planer, for der er ikke noget bedre skalkeskjul end en fest. Wards and Wardens I denne pakke føjer nye begivenheder endnu større dybde og interaktion til udfordringerne ved at opdrage og uddanne børn. Hvad enten du er forælder, vejleder eller fangevogter, kan børn og voksnes personligheder støde sammen, da stædige og beslutsomme børn kan gøre modstand imod autoriteter. Men stærk vejledning kan føre til livslange bånd generationerne imellem. Legacy of Persia Denne kommende Flavor Pack fokuserer på magtkampene i landene imellem Eufrat og Indus, da Abbaside-kalifatet begyndte at svækkes. Nye regerings- og religionsformer introduceres for at fremhæve historien og kulturen i denne dynamiske region. Elegance of the Empire Du kan klæde dine centraleuropæiske figurer i det fineste fine med denne beklædningspakke, der er eksklusiv for ejere af kapital II til Crusader Kings III. Pakken er inspireret af moden ved Det tysk-romerske Riges hof i middelalderen og indeholder ikke blot nye rober og kjoler, men også historisk passende kroner og andre regaler.