Crusader Kings III: Chapter I
Gennemfør din Crusader Kings III-strategioplevelse med Crusader Kings III: Chapter I, der indeholder spillets første store udvidelse og to unikke Flavor Packs. Få adgang til de store opdateringer af Crusader Kings: Royal Court og din egen personlige tronsal. Opdag Nordens farverige verden i Crusader Kings III: Northern Lords, eller afgør skæbnen for den solbeskinnede iberiske halvø i Crusader Kings III: Fate of Iberia. Crusader Kings: Fate of Iberia Den iberiske halvøs middelalderlige saga er dybt forankret i muslimsk og kristen historie, kultur og sprog og er klar til at blive formet af din majestætiske hånd i Crusader Kings III: Fate of Iberia Flavor Pack. Gør klar til at opdage den nye multigeneration-mekanik, “Kampen”, og udforsk en række nye temabelagte begivenheder, kulturtraditioner, beslutninger, musik, 3D-modeller og kunst, ekstravagante turbaner og krøllet hår - og meget mere. Crusader Kings: Royal Court Træd ind i din flotte tronsal med Crusader Kings: Royal Court, og vær med, når din tronsal myldrer af liv med masser af drama og intriger. I den første store udvidelse af Crusader Kings III, kan spillere også bestille store kunstværker, holde hof, lave og fremvise uvurderlige artefakter og dykke dybt ind i et totalrenoveret Culture-system. Crusader Kings: Northern Lords Frådende krigere fra det kolde nord eller et komplekst samfund fyldt med frygtløse opdagelsesrejsende, handelsmestre og digtere? Opdag Nordens farverige verden med Crusader Kings III: Northern Lords, som er den første dybdegående Flavor Pack, der indeholder alt fra varangianske eventyr, runesten og blótofringer til vikingeskæg og brutale bersærkerne. Crusader Kings III: Chapter I giver dig også Fashion of the Abbasid Court-kosmetikpakken, som udstyrer dit hof med et flot, nyt look med sæt og tøj inspireret af mellemøstlige og nordafrikanske kulturer.