Crusader Kings III: Chapter I
Gennemfør din Crusader Kings III-strategioplevelse med Crusader Kings III: Chapter I, der indeholder spillets første store udvidelse og to unikke Flavor Packs.. Crusader Kings: Fate of Iberia Middelaldersagaen, der udspiller sig på den iberiske halvø, kan omformes af dig med denne Flavor Pack. Gør klar til at opdage den nye mekanik, “Kampen”, og udforsk en række nye temabelagte begivenheder, kulturtraditioner, beslutninger, musik, 3D-modeller og kunst, ekstravagante turbaner og krøllet hår - og meget mere. Crusader Kings: Royal Court Træd ind i din flotte tronsal med [b]Crusader Kings: Royal Court[/b], og vær med, når din tronsal myldrer af liv. Bestil store kunstværker, holde hof, lave og fremvise uvurderlige artefakter, bevidne intriger og dykke dybt ind i et totalrenoveret Culture-system. Crusader Kings: Northern Lords Opdag Nordens farverige verden med [b]Crusader Kings III: Northern Lords[/b], som er den første dybdegående Flavor Pack, der indeholder alt fra varangianske eventyr, runesten og blótofringer til vikingeskæg og brutale bersærkerne. Crusader Kings III: Chapter I giver dig også Fashion of the Abbasid Court-kosmetikpakken, som udstyrer dit hof med et flot, nyt look med sæt og tøj inspireret af mellemøstlige og nordafrikanske kulturer.