Crown Wars - Brotherhood of Light Cosmetic Pack
Bekæmp mørket og Ordenen ved at bære Broderskabet af lys-kosmetikpakken med stolthed. Den indeholder en unik hjelm til hver af dine klasser, et nyt skin til dine våben og Sacred Emblems-pakken til at tilpasse din troppeenhed og dit banner.