Crossout - Horsemen of Apocalypse: Famine
— Pansret bil »Famine Machine«. — Unik episk kabine »Howl«. — Et unikt portræt af Veran Wolf aka Famine. — Malerbøtter »Eroded Metal«. — Unik dekoration »Swarm« (venstre og højre). — 1500 spilmønter. Yderligere får spilleren: — Våben: Sjælden »Junkbow« haglgevær, 2 stk.; »Borer« våben til håndgemæng, 2 stk. — »Famine« strukturelle dele. — Et sæt unikke klistermærker. — Øger det maksimale antal anvendte dele til 55. Veran Wolf var en normal medarbejder af produktionsafdelingen hos Waderkvarn. Han fik aldrig nogen gode idéer eller var særlig effektiv, men han passede sit arbejde til tiden og med godt humør. Alt ville have været som sædvanligt, hvis det ikke havde været for åbenbaringen. Stakkels Veran var så uheldig at befinde sig på teststedet, da dørene lukkede og isolerede ham fra hans tidligere liv for evigt. En gruppe fuldstændig vanvittige medarbejdere tog magten. Tyrannerne blev væltet med stort besvær. De horsemen der boede på teststedet, kom aldrig i problemer og startede aldrig nogen. Indtil tyrannerne en dag vendte tilbage. Dobbelt så stærke og tre gange så vrede. Floder af blod flød ind og Veran fik et nervesammenbrud. Et udyr blev vækket til live inden i den stille kontorist. Og inden i udyret voksede en vild, altomfattende sult. Og det var umuligt at afhjælpe den. Angriberne blev hovedsagligt besejret takket være Famine, som ikke kendte til medlidenhed. Da han blev trukket ud af sit pansrede køretøj, var udyret væk. Kun den forvirrede Veran stod tilbage. Med tiden lærte Wolf at styre Famine, bad det om at tage en maske på, for at beskytte ham selv mod udyret. Selvom den anden personlighed kan skræmme Veran, er han for horsemens skyld klar til at slippe den løs i dødens kald igen og igen. Og ødemarken må skælve, når hans sultne hyl høres. Når du køber denne pakke, øges antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj til 55. At købe pakken giver også tidlig adgang til nogle særskilte strukturelle dele. Disse dele bliver tilgængelige straks ved købet og udleveres ikke igen, efter at have opnået det tilsvarende renommé-niveau. Nogle dele er unikke, og spillere kan kun eje en kopi af sådanne dele. Når der købes en standard- og en deluxepakke samtidigt, duplikeres byggedele og portrætter ikke. Unikke portrætter er en glimrende mulighed for at skille sig ud blandt de overlevende. Malerbøtter giver dig mulighed for at skille din pansrede bil ud fra de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!