Crossout — Arsonist pack
Unikt pansret bil ‘Wild Fire’ på augers. Våben — to sjældne haglgevær ‘Junkbow’; Unik kabine: ‘Cerberus’ af episk sjældenhed. Tidlig adgang til strukturelle dele af ‘Firestarters’ faktionen. Unikt helteportræt: Red Hot. En unik maling kan: Fire Salamander af legendarisk sjældenhed. Øger maksimalt antal af brugte dele til 60. Unikt klistermærke: Capricorn. 3800 in-game mønter. En gang for længe siden, havde Red Hot et navn der ikke var så frygtindgydende, han optrådte i et ild-show og han var den mest entusiastiske kunstner i sin gruppe. Men hans tidskrævende lidenskab for ild og hans skødesløshed kostede ham hans karriere og hans partners liv. Efter ulykken sværgede han på aldrig at lege med ild igen. Men efter katastrofen begyndte alt, at køre på skinner i showet. Evnen til at håndtere ild behændigt og effektivt, vandt Red Hot stor respekt blandt de vanvittige. Og han blev hurtigt forfremmet til pyroman. Han ændrede sit navn og image til Red Hot, tog skræmmende krigsmaling på og satte sig bag rattet af et sindssygt fartøj, som han fandt bag kulisserne under optagelsen af en B-film. Nu elsker han at save og brænde alle dem der er upopulære hos Pyrolators, og han forsøger ikke at tænke på sit brudte løfte og hans gamle ven. Sikke en retskaffen fyr! Unik kabine: ‘Cerberus’ af episk sjældenhed ‘Cerberus’ kabine er en overlevendes bedste ven. Den forstår alt, men kan bare ikke sige det. Den river indvoldene ud på fjender under håndgemæng, som havde den tre munde. De unikke pansrede køretøjer præsenteret i pakkerne er særligt velafbalancerede hvad angår våben, panserkvalitet og kamphastighed. for at sætte bilen i garagen efter du har startet spillet, skal du åbne menuen skabeloner, for at gå til fanen ‘Packs’ (Pakker), vælg den ønskede pansrede bil og klik på knappen ‘Load’ (Indlæs). Når du køber denne pakke, forøges antallet af dele der kan bruges til at bygge køretøjerne til 60. Køb af pakken giver også spilleren tidlig adgang til nogle strukturelle detaljer for faktionerne. Disse dele blive tilgængelige omgående efter køb og udstedes ikke igen når det passende rygteniveau er nået. Nogle dele kan kun være på en enkelt kopi. Når du køber flere pakker, duplikeres disse dele ikke. Unikke portrætter er en fantastisk mulighed for at skille sig ud blandt de overlevende. Malerbøtter er måden til at få din pansrede bil til at skille sig ud fra de andre. Mønter er en valuta i spillet, som bruges til at købe dele til pansrede køretøjer på markedet fra andre brugere og til at betale leje for faktionens værksteder, der producerer dele. Bemærk! Når du køber flere pakker hober mønterne sig op!