Crossout - 1000 (+500 bonus) Crosscrowns
"Crosskronen" er en premium-valuta inde i spillet. Tidligere blev den brugt af Waderkvarn Corporation til interne betalinger, men nu er nogle overlevende begyndt at bruge den til deres fordel. Crosskroner kan anvendes til indkøb af specielle pakker i butikken inde i spillet.