Crimson Knight DLC
Rejs dig, unge riddersvend, og bliv kongerigets legendariske beskytter med den eksklusive Crimson Knight DLC-pakke, der indeholder: 3 rustning-skins 3 våben-skins 3 skjold-skins 3 hjelm-skins Farer lurer bag hvert et hjørne, men den blodrøde ridders segl vil med sikkerhed vække frygt hos selv de mest frygtindgydende af dine fjender. Bær det med ære, og gør dit kongerige stolt.