Cozy Grove: New Neighbears
Rygtet om din legendariske spejdergerning har spredt sig i hele åndeverdenen ... og det betyder, at flere spøgelser vil have din hjælp. "New Neighbears DLC" tilføjer fire nye spøgelsesbjørne, som hver især har lange personlige historier og ingen lange ventetider mellem deres anmodninger. Bring fred til Cozy Groves originale bjørne for at låse op for disse særlige besøgende fra det fjerne! Det nye DLC til nabobjørne indeholder også: - En ny critter-type, sommerfugle, som du kan fange og samle i løbet af forårs- og sommersæsonen. - Unikt nyt tøj, som du automatisk får ved køb af DLC'en - En ny sang, der er tilføjet til spillets soundtrack. - Bonus: nogle gratis udvidelser til dit tøjskab, som en ekstra tak for at du støtter os med dit køb. Spillet er ikke oversat til dansk.