Coupé-pakken
Download coupé-pakken og modtag fire premium-sportsvogne som kører løbet med stil. Kør i BMW Z4 GT3, Hyundai Genesis Coupe, Cadillac CTS-V Coupe og Nissan 2009 (R35) GT-R SpecV.