Costume Set "Summer Festival"
Giv Eren, Levi og Armin nye dragter. Gør slagmarken lidt flottere med en dragt med Summer Festival-motiv. Note: Vær opmærksom på ikke at købe det to gange. *Du kan fortsætte med at bruge kostumer, hvis du har købt dem til A.O.T. 2, Xbox One, men du skal downloade indholdet igen. *Dette sæt indeholder ikke Mikasas kostume "Summer Festival". *Et komplet kostumesæt, der indeholder alle 16 kostumer, inkl. Mikasas kostume "Summer Festival", udkommer til en særlig pris til december.