Costume All Set
Giv Eren, Mikasa, Armin, og Levi fire nye dragter hver, så du i alt får 16 dragter. Gør slagmarken lidt flottere med dragter med New Year-, Summer Festival-, Halloween- og Christmas-motiver. Note: Vær opmærksom på ikke at købe det to gange. *Du kan fortsætte med at bruge kostumer, hvis du har købt dem til A.O.T. 2, Xbox One, men du skal downloade indholdet igen. *Dette sæt inkluderer Mikasas kostume "Summer Festival".