Corrupter Carbine-våbenpakke
Præcisionsriffel, som kan omdanne døde zeds til mobil helbredelse og giftfælder. Korruptionskarabinen, som er designet til perksene Field Medic og Sharpshooter, leveres med 5 unikke skinvarianter.