Conarium
Conarium er et gyserspil i ægte Lovecraft-ånd, der beretter en fængslende historie om fire videnskabsfolk og deres forsøg på at udfordre det, vi normalt opfatter som naturens absolutte yderste grænser. Som Frank Gilman, vågner du i et rum fyldt med mystiske, pulserende lyde og lys, der stammer fra et besynderligt apparat på et bord. Du genkalder dig stedet som værende Upuaut, en base i Antarktis, men den er forladt, og du har en sær fornemmelse af, at der er sket noget ganske forfærdeligt. Det går snart op for dig, at du har været død og er vendt tilbage, diskret forandret - apropos sære hændelser. Du har mistet noget væsentligt eller vundet noget dystert ... Udforsk den arktiske base såvel som drømme og syn. Studér ledetråde, og lås op for hemmeligheder, mens du undviger makabre væsner for enhver pris.