Company of Heroes 2: Complete Collection
Nu kan du opleve krig i Europa som aldrig før. Du skal føre dine styrker til historiske sejre i to episke kampagner lige fra Stalingrad til Ardenneroffensiven. Der er mulighed for at styre fem unikke fraktioner i et stort udvalg af multiplayer- og skirmish-scenarier. Theatre of War-udvidelserne byder på intense co-op- og udfordringsmissioner. Company of Heroes 2 – inspireret af historien og baseret på strategi – bygger på prisbelønnet gameplay med styrker fra alle værn. Behersk den mekanik, der definerer serien, herunder dækning, udsyn, dækningsild og forsyninger, der betyder sejr. Det voldsomme visuelle udtryk fuldender oplevelsen. Den realistiske fysik og de flotte detaljer gør oplevelsen utroligt livagtig i et miljø, der altid ændres og kan ødelægges. Det føles som at være midt i slaget, når køretøjer smadrer barrikader, artilleri skamferer landskabet, og isen under en kampvogn revner og truer med at sende den i det iskolde dyb. Dette er Company of Heroes 2.