Commando Madness-pakke
Udvid din Vault-jagende oplevelse med en frisk ny stil! Denne pakke indeholder Ex-Axton-hovedet og Delicious Flesh-overfladen til Commando – hold øje med dem i menuen Character customization! Dette indhold er ikke inkluderet i Season Pass.