Commando Domination-pakke
Udvid din Vault-jagende oplevelse med en frisk ny stil! Denne pakke indeholder Headbanger-hovedet og Crash Test Soldier-overfladen til Soldier – hold øje med dem i menuen Character customization! Dette indhold er ikke inkluderet i Season Pass.