CodeBreakers
Vi har mistet forbindelsen til et tophemmeligt regeringsanlæg, der har til opgave at opsnappe og afkode fjendens kommunikation. Specialagent Carter og hans hold skal undersøge sagen, nedkæmpe fjenden og oprette kontakt til personalet i et forsøg på at få anlægget op at køre igen og forstå den mystiske kode. Det er et desperat forsøg på at vende udfaldet af den hemmelige krig.