Clockwork Tales: Of Glass and Ink
Begiv dig ind i dette spændende eventyrspil inspireret af steampunk! Underlige jordskælv får verdens byer til at brase sammen. Den geniale dr. Ambrose Ink vil finde årsagen til dette fænomen, men han har brug for hjælp fra sin gamle ven, agent Evangeline Glass. Heltinden må storme generalingeniøren af Gottlands slot for at finde sandheden og afværge katastrofen.