Cloak og Dagger figur- og niveaupakke
Download dette niveau og figurpakken, for at spille som Cloak og Dagger! Handlingen foregår lige efter Cloak og Dagger har fået deres fantastiske evner. Spillere skal hjælpe dem med at undslippe deres onde gidseltager, hans overnaturlige håndlangere, og arbejde sammen for at løse en række gåder, ved at bruge deres unikke, nye evner.