Classified: France '44
Classified: France '44 er et nyt turbaseret strategispil, der foregår under Anden Verdenskrig i de desperate måneder op til de allieredes landgang i Frankrig i juni 1944. Led en specialstyrke bestående af allierede kommandosoldater og franske modstandsfolk. Rekruttér eliteagenter til dit team, og kast dig derefter ud i en sabotage- og ødelæggelsesskampagne. Arbejd sammen med konkurrerende fraktioner for at opbygge modstandsnetværket, og slå til mod tyske mål dybt inde i besat område. Men husk: Jo mere kaos du skaber, jo mere tiltrækker du det nådesløse Gestapos opmærksomhed. Gennem spændende missioner inspireret af de allierede og franskmændenes virkelige bedrifter udvikler spillet sig efter et turbaseret taktisk koncept, der på autentisk vis bringer Anden Verdenskrigs krigsskueplads til live. Kampagnen kan gennemspilles mange gange, og hver gang er forskellig. Hvert skud tæller. I Classified: France '44's unikke moralsystem påvirker alle skud, der løses, dig eller dine fjender. Dominér fjenden, og der åbner sig kortvarigt en mulighed for at angribe skjulte mål fra flanken og eliminere dem. Form slagets gang. Snig dig rundt for at eliminere centrale mål og start kampen på dine egne betingelser. Men husk: Jo flere drab du foretager, jo mere vil fjenden få mistanke om, at noget er galt, så vær klar til at slippe dit baghold løs, før fjenden afslører dig! Opbyg dit team. Du kan vælge mellem en række autentiske og karakterfulde helte, som alle har en historie at fortælle. Træn, tilpas og udstyr dem med dit voksende arsenal af færdigheder og våben. Styrk dit teams moral ved at bruge tid omkring lejrbålet og høre om deres liv, mens de kæmper sig frem over det besatte Frankrigs krigshærgede marker. Oplev historien. Fuldfør udfordrende opgaver i over 45 missioner, som dit team får af de franske styrker. Vælg, hvilke missioner der passer til din strategi, så modstandsbevægelsen kan vokse sig stor og understøtte dine mål. Led dit team ved at sende dem ud på strategiske opgaver. Lavet til at blive brugt. Opdateringer og udvidelser vil løbende gøre Classified: France '44’s verden større og tilføre din frihedskamp nye og spændende elementer. Muligheden for at lave og bruge brugerskabte missioner samt vores modding-værktøjer sikrer, at der altid vil være nyt, spillerskabt indhold at udforske. Sejren venter. Classified: France '44 er fyldt med udfordringer. Udtænk den optimale overordnede strategi, mens du spiller dit bedste taktiske spil, og opdag spillets mange slutninger. Hvordan skal din D-dag se ud?