Classic Skin
Udover gennemførelser er der nu medaljer, så der en hel ny måde at have det sjovt på. Betingelserne for at låse op for medaljer er hårdere end for gennemførelser. Som en særlig gave får spillere, der låser op for alle gennemførelser og medaljer, et nyt skin og en ny figur baseret på det originale Pac-Man. Dette gratis skin kan hentes, når der er blevet låst op for alle gennemførelser og medaljer. Prøv at låse op for alle gennemførelser og medaljer!