Clash - Supporter Pack
Spiludvidelsen Supporter Pack indeholder: - 2 rustningssæt til Pseudo, som hyldest til Metamoq, heltens mentor i Zeno Clash-spillene - 3 tilpasningsgenstande til Boy - Artefaktet Ydmygelse, som tvinger taberen af ritualet til at bære en unik hovedbeklædning og blive udsat for kommentarer om, hvilken unik lugt den også udsender.