Clash in the Clouds
Denne første pakke med ekstramateriale har et intenst fokus på kamp i BioShock Infinite. Kombinér våben, Vigors, Gear, Tears og Sky-Lines på måder, som du aldrig havde troet muligt, og kast dig ud i eventyret imod alle odds. Denne pakke indeholder 60 udfordringer og fire helt nye baner. Gennemfør Blue Ribbon Challenges, og lås op for illustrationer, Voxophones, Kinetoscopes, og meget andet i Columbian Archeological Society.