City Island 6
Oplev revitaliseret bybygning! Udforsk den helt nye City Island 6: Building Life. Som byens borgmester kan du rejse ud i verden og opdage storslåede øer og pulserende byer, der virkelig er unikke og levende! Nu med udvidede funktioner, løfter City Island 6 din byggeoplevelse på tværs af forskellige terræner og temaer. Desuden kan du nyde spillet uden afbrydelser, fordi det kan spilles offline direkte på din mobiltelefon. Så du behøver ikke en internet- eller Wi-Fi-forbindelse. Brug skylagring til at bevare dine fremskridt på flere enheder. Fra ydmyg begyndelse til blændende skylines Start med en lille by, og se den forvandle sig til en smuk by, der senere bliver en travl metropol. Med flere unikke bygninger, nye uopdagede øer og forbedret indhold garanterer det gratis offline-spil City Island 6 timevis af underholdning. Interager med nærliggende metropoler, og inviter venner til at beundre din. Flere venner giver dig mulighed for at besøge byer og hjælpe hinanden. Nytænkt bybygning med uendelige lækkerier Sig farvel til monotonien med det fornyede City Island 6! Lås op for spændende bygninger, tag på forskellige missioner, og saml masser af skatte. Skræddersy din by, samarbejd med venner, og dyk dybt ned i denne fordybende tycoon-simulation. Med mere at indsamle, designe og lægge strategier for, er der ingen grænser for lidenskab og kreativitet.