Citroën DS3 RX
Citroën DS3 RX er et kraftfuldt monster. Den kombinerer styrke med utrolig adræthed, og lader dig tage kurver ved hæsblæsende hastigheder. Det kræver hjerte og passion at tæmme denne krigsmaskine. V-Rally Cross-fans vil elske dens ekstraordinære vejgreb på både asfalt og grus.