Cities: Skylines - Synthetic Dawn Radio
Kom i den rette stemning med lækker musik fra Synthetic Dawn, den mest syrede radiostation nogensinde i Cities: Skylines! Denne station byder på 16 nye, originale sange – nogle med sang, andre instrumentale – fordelt over fire unikke genrer: 80'er-elektro, vocoderelectro, breakbeat og futuristisk synth. Tænd for radioen, og hør synthmester DJ Jessica Statler vække lyden af funk til live på Synthetic Dawn Radio.