Cities: Skylines - Radio Station Pack 2
Få to lyttevenlige radiostationer i én pakke med Cities: Skylines – Radio Pack 2, og skru op for lyden! Country Road Radio giver dig lyst til at støve cowboyhatten af, og med All That Jazz fører DJ Jazz Boatman dig et par årtier tilbage til en anden æra fra Dixieland. Cities: Skylines - Country Road Radio Kom i sadlen med en ny radiostation: Country Road Radio giver dig 16 nye, originale numre i fire undergenrer: Appalachian Folk, Bluegrass / Honky Tonk, Nashville Modern Country og Unplugged Country. Radioværten er Dixieland Delight, der leverer seks instrumentale numre samt ti med original vokal. Cities: Skylines – All That Jazz Med All That Jazz introducerer Paradox helt nye toner i Cities: Skylines. Den kortvarigt internet-kendte Jazz Boatman er tilbage som DJ, så du får mere swing i trafikken og flere blå toner på paletten. Den nye radiostation All That Jazz giver dig 16 nye numre i forskellige undergenrer: Classic, Latin, Funky og Chill-Out Jazz.