Cities: Skylines - Plazas & Promenades
Tag skridtet videre med Plazas and Promenades. Sig farvel til støj og forurening, og goddag til gågader, bilfrie områder og moderne åben pladser og torve. Det er tid til at løfte dine byer til nye højder med denne miljøvenlige udvidelse! Oplev blandt andet: Gågader: Dine borgere kan gå ubekymrede rundt på gader uden biler! Læg dem i din by, som du ville lægge en hvilken som helst anden vej, og skab nye, grønne bymidter uden så mange biler og uden støjforurening. Fodgængerområder og nye politikker: Aktivér tre områdespecifikke politikker for din by, inklusive Langsom kørsel: Alle veje i forgængerområdet, undtagen motorveje, får en hastighedsgrænse på 20 km/t. Sukkerforbud: Øger den gennemsnitlige levetid for borgere i forgængerområdet, men reducerer deres lykkefølelse. Gademusik: Øger folks lykkefølelse og støjforureningen i kommercielle fodgængerområder. Distriktsspecialisering: Vi tilføjede tre nye distriktsspecialiseringer: kontorer, tæt befolkede beboerområder og tæt befolkede kommercielle områder. Når du angiver en specialisering for et distrikt, vil det påvirke alle firkanter i distriktet, hvor der kan opstå bygninger med en anderledes visuel fremtoning og spileffekt. Hver specialisering inkluderer 24 nye og moderne handels-dobbeltbygninger. Bygninger til bytjenester: Tjenestebygninger er vigtige, men hvad siger du til nogle, der ser helt utrolige ud? Forbind dem med fodgængerområder ved at matche deres visuelle stil og tilbyde tjenester, der bidrager til gode lykkeværdier (en af hovedparametrene for et succesfuldt fodgængerområde).