Cities: Skylines - Piano Tunes Radio
"Piano Tunes" er den perfekte radiostation for dem af jer, der elsker klassisk, fantastisk og elegant klavermusik. Med 16 sange og cirka en times musik, vil din by rejse sig fejlfrit fra dine fingerspidser!