Cities: Skylines - Parklife
Cities: Skylines - Parklife er en underholdende, ny udvidelse til Cities: Skylines, der liver din by op med forlystelsesparker, naturreservater, byparker og zoologiske haver. Du kan også skabe mere liv på tomme landområder med tilpassede parker og haver. Parklife giver dig alt fra rutsjebaner og lejrbål til blomsterbed, springvand og flamingoer. Du får nye måder at spille på med introduktionen af det nye parkområde-værktøj og mulighed for at stige i niveau, så ejendomsværdien af dine parker stiger. Og så får du fem nye baner samt tonsvis af genstande i spillet. Parker og rekreative områder: Lav parker på tomme byggegrunde med det nye parkområde-værktøj, og skab nye tjenester i byen som fx parkvedligeholdelse, som øger glæde og effektivitet og hjælper parkerne med at stige i niveau. Mursten for mursten: Tilpas din by med nye bygninger og genstande, inklusive en ny sightseeing-busrute, nye servicebygninger, nye unikke bygninger som fx forlystelsesparker, naturreservater, byparker og zoologiske haver, samt et prægtigt, nyt monument – Lord Chirpwicks slot. Gratis stier til alle: For første gang i Cities: Skylines kan du placere bygninger ved siden af stier i parkdistrikterne (ikke bare ved siden af veje). Du kan placere rekvisitter hvor som helst i parkområder. Frirum mellem bygningerne: Tryl den tomme plads mellem dine bygninger om til livlige parker og haver. En tur i parken: Tilpas ruter, og bestem billetpriser for nye gå- og sightseeingture samt andre forbedringer af turismen. Politik, tak: Vedtag tre nye politikker for byen og otte for parker for at håndtere risici ved rekreative aktiviteter, som fx dyrevelfærd og åben ild.