Cities: Skylines - Paradise Radio
Lad dig opsluge af lydende fra synthesizeren på din rejse mod utallige eventyr. Giv fantasien frit løb, mens du bygger til musik inspireret af 80'ernes synthesizernumre med denne radiostation.