Cities: Skylines II - Modern City Bundle
Cities: Skylines II - Modern City Bundle indeholder: Skaberpakken "Urban Promenades" fra "Feindbold": Træd ind i bylivets sitrende hjerte med skaberpakken "Urban Promenades". Denne pakke er designet af "Feindbold" og indfanger essensen af bylivet. Denne pakke indeholder forskellige tjenestebygninger og en blandet beboelseszone og inviterer dig til at skabe travle gadelandskaber og fredfyldte offentlige rum, der pulserer af storbyenergi. Skaberpakken "Modern Architecture" fra "Richard Shi": Mærk fremskridtets puls med skaberpakken "Modern Architecture". Denne samling er designet af "Richard Shi" og låser op for et bredt udvalg af fremragende servicebygninger og -faciliteter til både indbyggere og turister. Du kan give dine gader et ansigtsløft med topmoderne æstetik og lade dine indbyggere nyde alt fra moderne uddannelse til samtidskunst. Soft Rock Radio: Rockens ånd og energi fremføres med tilbagelænet og afslappende stemning på Soft Rock Radio, der er det perfekte musikalske akkompagnement, når du vil udleve dine urbane visioner. Radiokanalen giver dig et musikalsk akkompagnement med afdæmpet guitar og blide vokalharmonier i et perfekt musikalsk landskab, der fylder dig med positiv energi og ro, mens du skaber din drømmeby.