Cities: Skylines - Hotels & Retreats
Pynt din by med det fineste hôtellerie med "Hotels & Retreats"! Med alt fra konferencehoteller til dine forretningsrejsende til bjerghoteller til naturentusiasterne. Start med en lille hotelkæde og lås op for flere luksusmuligheder i dine forsøg på at drive en succesfuld hotelforretning, der kan forbedre turismen i din by. "Hotels & Retreats" indeholder: Hotelbygninger: hostels, feriehytter, hoteller, luksusferiesteder ... alt er muligt! Føj en række hotelbygninger til din by – fra lavbudget til luksus. Hoteladministration: Driv et succesfuldt hotel, og tiltræk forskellige turistgrupper. Åbn en hotel med én stjerne og lås op for nye muligheder, når du begynder at tjene penge og nyder større popularitet. Turismebygninger: nye byggeprojekter kan forbedre dine hoteller, f.eks. parker, restauranter, legepladser og caféer. Placering er alt: Det er altafgørende at matche hotellerne med gode lokationer, da forskellige steder på kortet vil tiltrække forskellige grupper af turister. Vi har tilføjet 5 nye kort til dine hoteller (3 europæiske kort, 1 tropisk kort og 1 tempereret kort).