Cities: Skylines - Green Cities
Cities: Skylines - Green Cities giver dig nye måder at bygge grønne byer på. Udvidelsen tilføjer 350 nye aktiver til grundspillet, et kæmpe udvalg af nye visuelle muligheder, komplet med miljøvenlige bygninger, grønne shops, elektriske køretøjer og nye tjenester, som er udviklet til at gøre forurening til et svagt minde fra fortiden. Som spiller kan du skabe mere forskelligartede byer, eller du kan gå fuldstændig grøn i takt med at forstadens indbyggertal stiger. Nye tjenester og bygninger i spillet dukker frem i takt med ændringer i støj og forurening, hvilket langt om længe gør himlen til et sikrere sted for Chirper. Vigtigste funktioner: ● Etage for etage, bygning for bygning, gade for gade: Nye grønne bygninger, nye specialbygninger, nye bygninger til alternative tjenester, nye unikke bygninger, elektriske biler, nye parker - 350 nye aktiver giver samlet set din by et helt nyt look. ● I Wish I Was Special, You’re So Very Special: Nye specialiserede muligheder for alle byzoner, plus - for første gang i Cities: Skylines- leveled-up specialiseringer. ● So What So What So What’s scenariet: 3 nye scenarier, 4 nye politik-muligheder samt et nyt Monument, der kan gøre dine venner grønne af misundelse. ● Why Do Birds Suddenly Appear mere stilfulde: Vi har selvfølgelig også inkluderet en ny hat til Chirper.