Cities: Skylines præsenterer Africa In Miniature: en ny verden af muligheder på det afrikanske kontinent. Den første indholdsskaberpakke fra den mangeårige Cities-fan og 3D-grafiker Setonji "Prince Set" Hotonu lader dig udforske Afrikas exceptionelt alsidige arkitektur, strålende farver og unikke, urbane blanding. Africa In Miniature indeholder: 11 unikke bygninger 2 monumenter 4 tjenestebygninger 9 voksende bygninger 2 rekvisitter I alt 28 nye bygninger, der er inspireret af eksisterende storbymesterværker og unikke, arkitektoniske koncepter.