Cities: Skylines - 80's Movies Tunes
Denne gang tager vi dig med i biografen! “80’s Movies Tunes” er en radiostation inspireret af 80'ernes klassikere. Lad os dykke ned i fortiden med mere end 15 numre og omtrent 70 minutters musik.