Cities: Skylines - 80's Downtown Beat
Kan du mærke asfalten smelte under fødderne? Er du fanget i trafikken? Hvad med at hoppe på et stopfyldt tog? Tag et dybt åndedrag i storbyen! Tag hovedtelefoner på, og snør dine rulleskøjter med 80'ernes Downtown Beat-radio. Radiostationen indeholder 16 sange til mere end en times musik!