Children of Zodiarcs
Historie Gruppen består af professionelle tyve, som er på sporet af et gammelt relikvie. De infiltrerer de betagende haller i en korrupt adelmands private gemakker, for at forfølge deres mål og undslipper netop de vrede vagternes, som findes omkring hvert et hjørne. De søger desperat efter en flugtvej, og gemmer sig i byens skumle slumområder. Og mens de modigt bevæger sig gennem den mørke underverden, jages de af byens tungt bevæbnede vagter, rivaliserede bander og psykotiske kannibalfamilier, der lever under jorden. De unge venner svigtes af systemet og udnyttes af egoistiske kriminelle, mens de tvinges til at se deres virkelighed i øjnene. Og pas på - ingen slipper uskadt fra Zodiarcs Children! Egenskaber Kampkort Alle din gruppes medlemmers angreb og evner er bundet til kampkort. Når du trækker forskellige kort under kampen, får du altid nye kampmuligheder, hver gang du kæmper! Styrk kortene med terningerne Når du har valgt dit angreb, giver de fysikbaserede terninger dig mulighed for at slå efter bonusser! Terningerne favoriserer symboler frem for tal og giver dig bedre angreb, forsvar, helbredelse og/eller særlige evner. Påvirk lykkens gudinde For at tilføje endnu flere strategiske lag til Children of Zodiarcs, kan du lave terninger, der favoriserer din spillestil, og slå op til to terninger om, hver gang du kaster. Du behøver ikke kun at forlade dig på lykkens gudinde! En verden med masser af personer Undervejs lærer du meget mere om Nahmi - der blev kidnappet fra hendes hjemland som barn, Brice - som var tvunget til at overleve på Torus hårde gader; Zirchhoff - der er en karismatisk bandeleder, som får forældreløse unge til at gøre hans arbejde, samt mange flere skumle typer. Saml dit sæt af kort Hver spilbar karakter har sit eget sæt kort, der kan skræddersyes. Dermed kan du tilpasse deres egenskaber til den slags angreb og evner, du helst vil have på hånden i kampens hede. Lydspor med komplet orkester Musikken i Children of Zodiarcs fanger følelsen fra tidligere taktiske RPG-klassikere og er komponeret med komplet orkester af det prisvindende team fra Vibe Avenue. Tag med Nahmi og hendes team på en fantastisk betagende fortælling om de underkuedes kamp for overlevelse i en verden, hvor mystiske kræfter overses, mens magtens mennesker udelukkende betages af penge og profit. Har du det, der skal til for at vælte et korrupt regime?